Walmart / Nejlevnější knihy
Walmart

Kód: 04453480

Walmart

Autor Bryan Roberts

Walmart, the biggest retailer on earth, has a truly global influence that touches consumers and businesses around the world every day. Rapidly expanding into emerging markets, Walmart is a tough competitor for retailers and a vita ... celý popis

1535

Dostupnost:

50 % šanceMáme informaci, že by titul mohl být dostupný. Na základě vaší objednávky se ho pokusíme do 6 týdnů zajistit.
Prohledáme celý svět

Informovat o naskladnění

Přidat mezi přání

Mohlo by se vám také líbit

Darujte tuto knihu ještě dnes
  1. Objednejte knihu a zvolte Zaslat jako dárek.
  2. Obratem obdržíte darovací poukaz na knihu, který můžete ihned předat obdarovanému.
  3. Knihu zašleme na adresu obdarovaného, o nic se nestaráte.

Více informací

Informovat o naskladnění knihy

Informovat o naskladnění knihy


Souhlas - Souhlasím se zasíláním obchodních sdělení a zpracováním osobních údajů k obchodním sdělením.

Zašleme vám zprávu jakmile knihu naskladníme

Zadejte do formuláře e-mailovou adresu a jakmile knihu naskladníme, zašleme vám o tom zprávu. Pohlídáme vše za vás.

Více informací o knize Walmart

Nákupem získáte 154 bodů

Anotace knihy

Walmart, the biggest retailer on earth, has a truly global influence that touches consumers and businesses around the world every day. Rapidly expanding into emerging markets, Walmart is a tough competitor for retailers and a vital customer for manufacturers as well as a source of best practice in a number of retail disciplines such as procurement, logistics, systems and store format innovation. Walmart offers a comprehensive insight into how the retailer emerged from its humble roots in rural Arkansas to become a global retailing phenomenon. It's a period of change for the world's largest retailer marking the first time in the company's history that it operated more stores internationally than in the US, a clear indication of where future growth opportunities lie. As Walmart approaches its 50th anniversary, Berg and Roberts offer an objective analysis of the company's global impact on competitors, suppliers and consumers and, crucially, how it will reposition itself for the next 50 years of growth.

Parametry knihy

Zařazení knihy Knihy v angličtině Economics, finance, business & management Industry & industrial studies Distributive industries

1535

Oblíbené z jiného soudku



Osobní odběr Praha, Brno a 12903 dalších

Copyright ©2008-24 nejlevnejsi-knihy.cz Všechna práva vyhrazenaSoukromíCookies


Můj účet: Přihlásit se
Všechny knihy světa na jednom místě. Navíc za skvělé ceny.

Nákupní košík ( prázdný )

Vyzvednutí v Zásilkovně
zdarma nad 1 499 Kč.

Nacházíte se: