Stakeholder Marketing / Nejlevnější knihy
Stakeholder Marketing

Kód: 04686400

Stakeholder Marketing

Autor Phil Harris, Patricia L. Rees

The philosophical underpinning of this book is that all organizations need to be aware of their stakeholders (shareholders) and know how to communicate with and manage them. Using a number of contemporary case studies both as exam ... celý popis

1809


Skladem u dodavatele
Odesíláme za 14-18 dnů
Přidat mezi přání

Mohlo by se vám také líbit

Dárkový poukaz: Radost zaručena

Objednat dárkový poukazVíce informací

Více informací o knize Stakeholder Marketing

Nákupem získáte 181 bodů

Anotace knihy

The philosophical underpinning of this book is that all organizations need to be aware of their stakeholders (shareholders) and know how to communicate with and manage them. Using a number of contemporary case studies both as examples and employing vignett

Parametry knihy

Zařazení knihy Knihy v angličtině Economics, finance, business & management Business & management Sales & marketing

1809

Oblíbené z jiného soudku



Osobní odběr Praha, Brno a 12903 dalších

Copyright ©2008-24 nejlevnejsi-knihy.cz Všechna práva vyhrazenaSoukromíCookies


Můj účet: Přihlásit se
Všechny knihy světa na jednom místě. Navíc za skvělé ceny.

Nákupní košík ( prázdný )

Vyzvednutí v Zásilkovně
zdarma nad 1 499 Kč.

Nacházíte se: