Social Reporting / Nejlevnější knihy
Social Reporting

Kód: 05285190

Social Reporting

Autor Klaus Schöfer

Essay from the year 1998 in the subject Business economics - Marketing, Corporate Communication, CRM, Market Research, printed single-sided, grade: 1, University of Nottingham, language: English, abstract: Social reporting is the ... celý popis

1022


Skladem u dodavatele
Odesíláme za 14-18 dnů
Přidat mezi přání

Mohlo by se vám také líbit

Dárkový poukaz: Radost zaručena

Objednat dárkový poukazVíce informací

Více informací o knize Social Reporting

Nákupem získáte 102 bodů

Anotace knihy

Essay from the year 1998 in the subject Business economics - Marketing, Corporate Communication, CRM, Market Research, printed single-sided, grade: 1, University of Nottingham, language: English, abstract: Social reporting is the process of communicating the social and environmental effects of organizations' [sic] economic actions to particular interest groups within society and to society at large. (Gray et al., 1987, p. ix) As such it involves extending

Parametry knihy

Zařazení knihy Knihy v angličtině Economics, finance, business & management Business & management Sales & marketing

1022

Oblíbené z jiného soudku



Osobní odběr Praha, Brno a 12903 dalších

Copyright ©2008-24 nejlevnejsi-knihy.cz Všechna práva vyhrazenaSoukromíCookies


Můj účet: Přihlásit se
Všechny knihy světa na jednom místě. Navíc za skvělé ceny.

Nákupní košík ( prázdný )

Vyzvednutí v Zásilkovně
zdarma nad 1 499 Kč.

Nacházíte se: