Social Networks and the Economics of Sports / Nejlevnější knihy
Social Networks and the Economics of Sports

Kód: 05267031

Social Networks and the Economics of Sports

Autor Panos M. Pardalos, Victor Zamaraev

This book presents recent research developments in social networks, economics, management, marketing and optimization applied to sports. The volume will be of interest to students, researchers, managers from sports, policy makers ... celý popis

2998


Skladem u dodavatele
Odesíláme za 11-13 dnů
Přidat mezi přání

Mohlo by se vám také líbit

Dárkový poukaz: Radost zaručena

Objednat dárkový poukazVíce informací

Více informací o knize Social Networks and the Economics of Sports

Nákupem získáte 300 bodů

Anotace knihy

This book presents recent research developments in social networks, economics, management, marketing and optimization applied to sports. The volume will be of interest to students, researchers, managers from sports, policy makers and as well athletes. In particular the book contains research papers and reviews addressing the following issues: social network tools for player selection, movement and pricing in team sports, methods for ranking teams and evaluating players' performance, economics and marketing issues related to sports clubs, techniques for predicting outcomes of sports competitions, optimal strategies in sports, scheduling and managing sports tournaments, optimal referee assignment techniques and the economics and marketing of sports entertainment.§

Parametry knihy

Zařazení knihy Knihy v angličtině Economics, finance, business & management Business & management Sales & marketing

2998

Oblíbené z jiného soudku



Osobní odběr Praha, Brno a 12903 dalších

Copyright ©2008-24 nejlevnejsi-knihy.cz Všechna práva vyhrazenaSoukromíCookies


Můj účet: Přihlásit se
Všechny knihy světa na jednom místě. Navíc za skvělé ceny.

Nákupní košík ( prázdný )

Vyzvednutí v Zásilkovně
zdarma nad 1 499 Kč.

Nacházíte se: