Kód: 04174837
Advocates a "back-to-basics" approach to marketing that replaces the relentless quest for differentiation with a focus on these types of basic customer needs. This book shows that most companies have been ignoring the basics for t ... celý popis
698 Kč
Potřebujete více kusů?Máte-li zájem o více kusů, prověřte, prosím, nejprve dostupnost titulu na naši zákaznické podpoře.
Nákupem získáte 70 bodů
Advocates a "back-to-basics" approach to marketing that replaces the relentless quest for differentiation with a focus on these types of basic customer needs. This book shows that most companies have been ignoring the basics for too long. It argues that marketers must understand what customers want from the entire product or service category.
Zařazení knihy Knihy v angličtině Economics, finance, business & management Business & management Sales & marketing
698 Kč
Osobní odběr Praha, Brno a 12903 dalších
Copyright ©2008-24 nejlevnejsi-knihy.cz Všechna práva vyhrazenaSoukromíCookies
Nákupní košík ( prázdný )