Sexual Imagery Attitudes in Advertising - A Comparison Between Hispanics and Non-Hispanics / Nejlevnější knihy
Sexual Imagery Attitudes in Advertising - A Comparison Between Hispanics and Non-Hispanics

Kód: 08925514

Sexual Imagery Attitudes in Advertising - A Comparison Between Hispanics and Non-Hispanics

Autor Kevin Ann Kelsmark

Advertising is one of the most powerful tools in which society can incorporate their culture and beliefs. What impact does advertising have on consumer attitudes, beliefs and behaviors? Researchers have found information presented ... celý popis

1475


Skladem u dodavatele
Odesíláme za 14-18 dnů
Přidat mezi přání

Mohlo by se vám také líbit

Dárkový poukaz: Radost zaručena

Objednat dárkový poukazVíce informací

Více informací o knize Sexual Imagery Attitudes in Advertising - A Comparison Between Hispanics and Non-Hispanics

Nákupem získáte 148 bodů

Anotace knihy

Advertising is one of the most powerful tools in which society can incorporate their culture and beliefs. What impact does advertising have on consumer attitudes, beliefs and behaviors? Researchers have found information presented in ads tends to be accept

Parametry knihy

Zařazení knihy Knihy v angličtině Economics, finance, business & management Business & management Sales & marketing

1475

Oblíbené z jiného soudku



Osobní odběr Praha, Brno a 12903 dalších

Copyright ©2008-24 nejlevnejsi-knihy.cz Všechna práva vyhrazenaSoukromíCookies


Můj účet: Přihlásit se
Všechny knihy světa na jednom místě. Navíc za skvělé ceny.

Nákupní košík ( prázdný )

Vyzvednutí v Zásilkovně
zdarma nad 1 499 Kč.

Nacházíte se: