Seven Dimensions of Branding / Nejlevnější knihy
Seven Dimensions of Branding

Kód: 08650963

Seven Dimensions of Branding

Autor MUYIWA KAYODE

Building brands in emerging markets is akin to navigating a minefield. One misstep and the entire enterprise may blow up in your face with your brand consigned to the grave yard of marketing casualties How is branding in an emerg ... celý popis

656


Skladem u dodavatele
Odesíláme za 14-18 dnů
Přidat mezi přání

Mohlo by se vám také líbit

Dárkový poukaz: Radost zaručena

Objednat dárkový poukazVíce informací

Více informací o knize Seven Dimensions of Branding

Nákupem získáte 66 bodů

Anotace knihy

Building brands in emerging markets is akin to navigating a minefield. One misstep and the entire enterprise may blow up in your face with your brand consigned to the grave yard of marketing casualties How is branding in an emerging economy different from

Parametry knihy

Zařazení knihy Knihy v angličtině Economics, finance, business & management Business & management Sales & marketing

656

Oblíbené z jiného soudku



Osobní odběr Praha, Brno a 12903 dalších

Copyright ©2008-24 nejlevnejsi-knihy.cz Všechna práva vyhrazenaSoukromíCookies


Můj účet: Přihlásit se
Všechny knihy světa na jednom místě. Navíc za skvělé ceny.

Nákupní košík ( prázdný )

Vyzvednutí v Zásilkovně
zdarma nad 1 499 Kč.

Nacházíte se: