Services Marketing: Integrating Customer Focus Across the Firm / Nejlevnější knihy
Services Marketing: Integrating Customer Focus Across the Firm

Kód: 11306821

Services Marketing: Integrating Customer Focus Across the Firm

Autor Alan Wilson, Valarie A. Zeithaml, Mary Jo Bitner, Dwayne D. Gremler

European economies are now dominated by services, and virtually all companies view service as critical to retaining their customers today and in the future. In its third European edition, Services Marketing: Integrating Customer F ... celý popis


Momentálně nedostupné

Informovat o naskladnění

Přidat mezi přání

Mohlo by se vám také líbit

Informovat o naskladnění knihy

Informovat o naskladnění knihy


Souhlas - Souhlasím se zasíláním obchodních sdělení a zpracováním osobních údajů k obchodním sdělením.

Zašleme vám zprávu jakmile knihu naskladníme

Zadejte do formuláře e-mailovou adresu a jakmile knihu naskladníme, zašleme vám o tom zprávu. Pohlídáme vše za vás.

Více informací o knize Services Marketing: Integrating Customer Focus Across the Firm

Anotace knihy

European economies are now dominated by services, and virtually all companies view service as critical to retaining their customers today and in the future. In its third European edition, Services Marketing: Integrating Customer Focus across the Firm provides full coverage of the foundations of services marketing, placing the distinctive gaps model at the center of this approach. Drawing on the most recent research and using up-to-date and topical examples, the book focuses on the development of customer relationships through quality service, out lining the core concepts and theories in services marketing today.

New and updated material in this new edition include:

· - New content on the role of digital marketing and social media has been added throughout to reflect the latest developments in this dynamic field

· - Increased coverage of Service dominant logic regarding the creation of value and the understanding of customer relationships

· - New examples and case studies added from global and innovative companies including AirBnB, IKEA, Disneyland, Scandinavia Airlines, and Skyscanner

Parametry knihy

Zařazení knihy Knihy v angličtině Economics, finance, business & management Business & management Sales & marketing

Oblíbené z jiného soudku



Osobní odběr Praha, Brno a 12903 dalších

Copyright ©2008-24 nejlevnejsi-knihy.cz Všechna práva vyhrazenaSoukromíCookies


Můj účet: Přihlásit se
Všechny knihy světa na jednom místě. Navíc za skvělé ceny.

Nákupní košík ( prázdný )

Vyzvednutí v Zásilkovně
zdarma nad 1 499 Kč.

Nacházíte se: