Service Management and Marketing - Managing the Service Profit Logic 4e / Nejlevnější knihy
Service Management and Marketing - Managing the Service Profit Logic 4e

Kód: 04953069

Service Management and Marketing - Managing the Service Profit Logic 4e

Autor Christian Gronroos

This text examines why managing the marketing function has become a responsibility for top-level executives; and why the total marketing function is spread throughout the organization and executing marketing has become a responsib ... celý popis

3699


Skladem u dodavatele
Odesíláme za 14-18 dnů
Přidat mezi přání

Mohlo by se vám také líbit

Darujte tuto knihu ještě dnes
  1. Objednejte knihu a zvolte Zaslat jako dárek.
  2. Obratem obdržíte darovací poukaz na knihu, který můžete ihned předat obdarovanému.
  3. Knihu zašleme na adresu obdarovaného, o nic se nestaráte.

Více informací

Více informací o knize Service Management and Marketing - Managing the Service Profit Logic 4e

Nákupem získáte 370 bodů

Anotace knihy

This text examines why managing the marketing function has become a responsibility for top-level executives; and why the total marketing function is spread throughout the organization and executing marketing has become a responsibility for practically everyone. Describes the nature and scope of market-oriented management in service competition Takes a management approach and strategic focus Draws from a wide base of international research and provides numerous examples.

Parametry knihy

Zařazení knihy Knihy v angličtině Economics, finance, business & management Business & management Sales & marketing

3699

Oblíbené z jiného soudku



Osobní odběr Praha, Brno a 12903 dalších

Copyright ©2008-24 nejlevnejsi-knihy.cz Všechna práva vyhrazenaSoukromíCookies


Můj účet: Přihlásit se
Všechny knihy světa na jednom místě. Navíc za skvělé ceny.

Nákupní košík ( prázdný )

Vyzvednutí v Zásilkovně
zdarma nad 1 499 Kč.

Nacházíte se: