Service Excellence / Nejlevnější knihy
Service Excellence

Kód: 12432804

Service Excellence

Autor Ruth N. Bolton

The Customer Experience is the sensory, cognitive, emotional, social and behavioral dimensions of all activities that connect the customer and the organization over time across touch points and channels. It encompasses all activit ... celý popis

523


Skladem u dodavatele
Odesíláme za 14-18 dnů
Přidat mezi přání

Mohlo by se vám také líbit

Darujte tuto knihu ještě dnes
  1. Objednejte knihu a zvolte Zaslat jako dárek.
  2. Obratem obdržíte darovací poukaz na knihu, který můžete ihned předat obdarovanému.
  3. Knihu zašleme na adresu obdarovaného, o nic se nestaráte.

Více informací

Více informací o knize Service Excellence

Nákupem získáte 52 bodů

Anotace knihy

The Customer Experience is the sensory, cognitive, emotional, social and behavioral dimensions of all activities that connect the customer and the organization over time across touch points and channels. It encompasses all activities involving the customer

Parametry knihy

Zařazení knihy Knihy v angličtině Economics, finance, business & management Business & management Sales & marketing

523

Oblíbené z jiného soudku



Osobní odběr Praha, Brno a 12903 dalších

Copyright ©2008-24 nejlevnejsi-knihy.cz Všechna práva vyhrazenaSoukromíCookies


Můj účet: Přihlásit se
Všechny knihy světa na jednom místě. Navíc za skvělé ceny.

Nákupní košík ( prázdný )

Vyzvednutí v Zásilkovně
zdarma nad 1 499 Kč.

Nacházíte se: