Kód: 04920216
Satisfying Internal Customers First: A Practical G uide to Improving Internal and External Customer S atisfaction (Only Cover is Revised) (Quality Imp
This book illustrates the vital link between satisfying external customers and improving processes within the organization to ensure that internal customers are satisfied, too.
Mohlo by se vám také líbit
Dárkový poukaz: Radost zaručena
- Darujte poukaz v libovolné hodnotě a my se postaráme o zbytek.
- Poukaz se vztahuje na celou naši nabídku.
- Elektronický poukaz vytisknete z e-mailu a můžete ihned darovat.
- Platnost poukazu je 12 měsíců od data vystavení.
Objednat dárkový poukazVíce informací
Více informací o knize Satisfying Internal Customers First: A Practical G uide to Improving Internal and External Customer S atisfaction (Only Cover is Revised) (Quality Imp
Nákupem získáte 72 bodů
Anotace knihy
This book illustrates the vital link between satisfying external customers and improving processes within the organization to ensure that internal customers are satisfied, too.
Parametry knihy
Zařazení knihy
Knihy v angličtině
Economics, finance, business & management
Business & management
Sales & marketing
- Plný název: Satisfying Internal Customers First: A Practical G uide to Improving Internal and External Customer S atisfaction (Only Cover is Revised) (Quality Imp
- Autor: Richard Y. Chang, P.Keith Kelly
- Jazyk: Angličtina
- Vazba: Brožovaná
- Počet stran: 120
- EAN: 9780787950828
- ISBN: 0787950823
- ID: 04920216
- Nakladatelství: John Wiley & Sons Inc
- Hmotnost: 190 g
- Rozměry: 157 × 234 × 7 mm
- Datum vydání: 28. May 1994
Oblíbené z jiného soudku