Satisfying Internal Customers First: A Practical G uide to Improving Internal and External Customer S atisfaction (Only Cover is Revised) (Quality Imp / Nejlevnější knihy
Satisfying Internal Customers First: A Practical G uide to Improving Internal and External Customer S atisfaction (Only Cover is Revised) (Quality Imp

Kód: 04920216

Satisfying Internal Customers First: A Practical G uide to Improving Internal and External Customer S atisfaction (Only Cover is Revised) (Quality Imp

Autor Richard Y. Chang, P.Keith Kelly

This book illustrates the vital link between satisfying external customers and improving processes within the organization to ensure that internal customers are satisfied, too.

718


Skladem u dodavatele
Odesíláme za 14-18 dnů
Přidat mezi přání

Mohlo by se vám také líbit

Dárkový poukaz: Radost zaručena

Objednat dárkový poukazVíce informací

Více informací o knize Satisfying Internal Customers First: A Practical G uide to Improving Internal and External Customer S atisfaction (Only Cover is Revised) (Quality Imp

Nákupem získáte 72 bodů

Anotace knihy

This book illustrates the vital link between satisfying external customers and improving processes within the organization to ensure that internal customers are satisfied, too.

Parametry knihy

Zařazení knihy Knihy v angličtině Economics, finance, business & management Business & management Sales & marketing

718

Oblíbené z jiného soudku



Osobní odběr Praha, Brno a 12903 dalších

Copyright ©2008-24 nejlevnejsi-knihy.cz Všechna práva vyhrazenaSoukromíCookies


Můj účet: Přihlásit se
Všechny knihy světa na jednom místě. Navíc za skvělé ceny.

Nákupní košík ( prázdný )

Vyzvednutí v Zásilkovně
zdarma nad 1 499 Kč.

Nacházíte se: