Retail Advertising and Promotion / Nejlevnější knihy
Retail Advertising and Promotion

Kód: 01257756

Retail Advertising and Promotion

Autor Jay Diamond

Retail Advertising and Promotion explores how today's retailers can effectively reach their existing customers while also attracting and retaining new ones. The only advertising book that focuses specifically on the retail industr ... celý popis

1429


U nakladatele na objednávku
Odesíláme za 17-26 dnů
Přidat mezi přání

Mohlo by se vám také líbit

Dárkový poukaz: Radost zaručena

Objednat dárkový poukazVíce informací

Více informací o knize Retail Advertising and Promotion

Nákupem získáte 143 bodů

Anotace knihy

Retail Advertising and Promotion explores how today's retailers can effectively reach their existing customers while also attracting and retaining new ones. The only advertising book that focuses specifically on the retail industry, it covers historical perspectives, ethics, regulations, and current trends while featuring practical information on planning and budgeting and advice on how to work with advertising agencies. All forms of advertising media are covered, from newspapers and magazines to television, radio, outdoor advertising, and the Internet. The book also discusses promotional tools such as special events, visual merchandising, and public relations, providing students with all they need to coordinate successful advertising and promotional initiatives on behalf of a retail business.

Parametry knihy

Zařazení knihy Knihy v angličtině Economics, finance, business & management Industry & industrial studies Distributive industries

1429

Oblíbené z jiného soudku



Osobní odběr Praha, Brno a 12903 dalších

Copyright ©2008-24 nejlevnejsi-knihy.cz Všechna práva vyhrazenaSoukromíCookies


Můj účet: Přihlásit se
Všechny knihy světa na jednom místě. Navíc za skvělé ceny.

Nákupní košík ( prázdný )

Vyzvednutí v Zásilkovně
zdarma nad 1 499 Kč.

Nacházíte se: