Profit Maximization Through Customer Relationship Marketing / Nejlevnější knihy
Profit Maximization Through Customer Relationship Marketing

Kód: 06748023

Profit Maximization Through Customer Relationship Marketing

Takes the various elements of customer centric marketing and brings them together using the research and case studies from various industries. This book discusses research and concepts to provide practitioners, educators, and stud ... celý popis

2043


U nakladatele na objednávku
Odesíláme za 17-26 dnů
Přidat mezi přání

Mohlo by se vám také líbit

Dárkový poukaz: Radost zaručena

Objednat dárkový poukazVíce informací

Více informací o knize Profit Maximization Through Customer Relationship Marketing

Nákupem získáte 204 bodů

Anotace knihy

Takes the various elements of customer centric marketing and brings them together using the research and case studies from various industries. This book discusses research and concepts to provide practitioners, educators, and students with an understanding of the range of issues relevant to customer centric marketing.

Parametry knihy

Zařazení knihy Knihy v angličtině Economics, finance, business & management Business & management Sales & marketing

2043

Oblíbené z jiného soudku



Osobní odběr Praha, Brno a 12903 dalších

Copyright ©2008-24 nejlevnejsi-knihy.cz Všechna práva vyhrazenaSoukromíCookies


Můj účet: Přihlásit se
Všechny knihy světa na jednom místě. Navíc za skvělé ceny.

Nákupní košík ( prázdný )

Vyzvednutí v Zásilkovně
zdarma nad 1 499 Kč.

Nacházíte se: