Principles of Services Marketing / Nejlevnější knihy
Principles of Services Marketing

Kód: 02094584

Principles of Services Marketing

Autor Adrian Palmer

Now in its seventh edition, Principles of Services Marketing has been revised and updated throughout toreflect the most recent developments in this fast-moving and exciting sector. With a stronger emphasis onemerging and global ec ... celý popis

2195

Dostupnost:

50 % šanceMáme informaci, že by titul mohl být dostupný. Na základě vaší objednávky se ho pokusíme do 6 týdnů zajistit.
Prohledáme celý svět

Informovat o naskladnění

Přidat mezi přání

Mohlo by se vám také líbit

Darujte tuto knihu ještě dnes
  1. Objednejte knihu a zvolte Zaslat jako dárek.
  2. Obratem obdržíte darovací poukaz na knihu, který můžete ihned předat obdarovanému.
  3. Knihu zašleme na adresu obdarovaného, o nic se nestaráte.

Více informací

Informovat o naskladnění knihy

Informovat o naskladnění knihy


Souhlas - Souhlasím se zasíláním obchodních sdělení a zpracováním osobních údajů k obchodním sdělením.

Zašleme vám zprávu jakmile knihu naskladníme

Zadejte do formuláře e-mailovou adresu a jakmile knihu naskladníme, zašleme vám o tom zprávu. Pohlídáme vše za vás.

Více informací o knize Principles of Services Marketing

Nákupem získáte 220 bodů

Anotace knihy

Now in its seventh edition, Principles of Services Marketing has been revised and updated throughout toreflect the most recent developments in this fast-moving and exciting sector. With a stronger emphasis onemerging and global economies, it's been restructured to give clearer focus on key issues of efficiency,accessibility and customer experience. This authoritative text develops an indispensable framework forunderstanding services, their effective marketing and how this drives value creation.§Key Features§-Opening vignettes introduce a chapter's key themes with short examples that present topics in familiar, everyday scenarios students can relate to§-Longer case studies feature well-known companies and provide an opportunity to analyse real-life scenarios and apply understanding§-'In Practice' vignettes drawn from services organizations from around the world and how services are delivered and experienced by customers§-'Thinking Around the Subject' boxes examine the operational challenges of putting theory in to practice§-'Summary & links to other chapters' reinforce the main topics covered and how they fit within the wider context of services marketing to improve overall understanding of the subject§-Expanded coverage of key topics such as service dominant logic, servicescapes and the use of social media explore the latest theory and practice§-Reflects the importance of marketing for public services and not-for-profit organizations§-Includes new chapters on service systems and the experiential aspects of service consumption.

Parametry knihy

Zařazení knihy Knihy v angličtině Economics, finance, business & management Business & management Sales & marketing

2195

Oblíbené z jiného soudku



Osobní odběr Praha, Brno a 12903 dalších

Copyright ©2008-24 nejlevnejsi-knihy.cz Všechna práva vyhrazenaSoukromíCookies


Můj účet: Přihlásit se
Všechny knihy světa na jednom místě. Navíc za skvělé ceny.

Nákupní košík ( prázdný )

Vyzvednutí v Zásilkovně
zdarma nad 1 499 Kč.

Nacházíte se: