Principles of Marketing for a Digital Age / Nejlevnější knihy
Principles of Marketing for a Digital Age

Kód: 22527627

Principles of Marketing for a Digital Age

Autor Tracy L. Tuten

Student-led in its design and development, the book incorporates digital marketing as central to what marketers do, and combines quality examples, assessment and online resources to support the teaching and learning of introductor ... celý popis

1369


Skladem u dodavatele
Odesíláme za 14-18 dnů
Přidat mezi přání

Mohlo by se vám také líbit

Darujte tuto knihu ještě dnes
  1. Objednejte knihu a zvolte Zaslat jako dárek.
  2. Obratem obdržíte darovací poukaz na knihu, který můžete ihned předat obdarovanému.
  3. Knihu zašleme na adresu obdarovaného, o nic se nestaráte.

Více informací

Více informací o knize Principles of Marketing for a Digital Age

Nákupem získáte 137 bodů

Anotace knihy

Student-led in its design and development, the book incorporates digital marketing as central to what marketers do, and combines quality examples, assessment and online resources to support the teaching and learning of introductory marketing in a digita

Parametry knihy

Zařazení knihy Knihy v angličtině Economics, finance, business & management Business & management Sales & marketing

1369

Oblíbené z jiného soudku



Osobní odběr Praha, Brno a 12903 dalších

Copyright ©2008-24 nejlevnejsi-knihy.cz Všechna práva vyhrazenaSoukromíCookies


Můj účet: Přihlásit se
Všechny knihy světa na jednom místě. Navíc za skvělé ceny.

Nákupní košík ( prázdný )

Vyzvednutí v Zásilkovně
zdarma nad 1 499 Kč.

Nacházíte se: