Principles of Advertising / Nejlevnější knihy
Principles of Advertising

Kód: 06747921

Principles of Advertising

Autor Carla Johnson

This new edition updates this exceptional classroom resource, selected as one of Choice magazine's Outstanding Academic Titles for 1999. Presents an intergrated marketing approach that's essential for keeping up with the changing ... celý popis

2311


U nakladatele na objednávku
Odesíláme za 17-26 dnů
Přidat mezi přání

Mohlo by se vám také líbit

Dárkový poukaz: Radost zaručena

Objednat dárkový poukazVíce informací

Více informací o knize Principles of Advertising

Nákupem získáte 231 bodů

Anotace knihy

This new edition updates this exceptional classroom resource, selected as one of Choice magazine's Outstanding Academic Titles for 1999. Presents an intergrated marketing approach that's essential for keeping up with the changing world of contemporary advertising.

Parametry knihy

Zařazení knihy Knihy v angličtině Economics, finance, business & management Business & management Sales & marketing

2311

Oblíbené z jiného soudku



Osobní odběr Praha, Brno a 12903 dalších

Copyright ©2008-24 nejlevnejsi-knihy.cz Všechna práva vyhrazenaSoukromíCookies


Můj účet: Přihlásit se
Všechny knihy světa na jednom místě. Navíc za skvělé ceny.

Nákupní košík ( prázdný )

Vyzvednutí v Zásilkovně
zdarma nad 1 499 Kč.

Nacházíte se: