Practice of Advertising / Nejlevnější knihy
Practice of Advertising

Kód: 06714950

Practice of Advertising

Autor Adrian Mackay

Addresses key issues in the industry, presenting a comprehensive overview of its components. This fifth edition contains examples to illustrate key points and support underlying principles. It provides a grounding to the principle ... celý popis

1850


U nakladatele na objednávku
Odesíláme za 17-26 dnů
Přidat mezi přání

Mohlo by se vám také líbit

Dárkový poukaz: Radost zaručena

Objednat dárkový poukazVíce informací

Více informací o knize Practice of Advertising

Nákupem získáte 185 bodů

Anotace knihy

Addresses key issues in the industry, presenting a comprehensive overview of its components. This fifth edition contains examples to illustrate key points and support underlying principles. It provides a grounding to the principles involved in advertising; and covers specialist advertising such as recruitment and directory advertising.

Parametry knihy

Zařazení knihy Knihy v angličtině Economics, finance, business & management Business & management Sales & marketing

1850

Oblíbené z jiného soudku



Osobní odběr Praha, Brno a 12903 dalších

Copyright ©2008-24 nejlevnejsi-knihy.cz Všechna práva vyhrazenaSoukromíCookies


Můj účet: Přihlásit se
Všechny knihy světa na jednom místě. Navíc za skvělé ceny.

Nákupní košík ( prázdný )

Vyzvednutí v Zásilkovně
zdarma nad 1 499 Kč.

Nacházíte se: