Myths of PR / Nejlevnější knihy
Myths of PR

Kód: 14213031

Myths of PR

Autor Rich Leigh

Myths of PR: All Publicity is Good Publicity and Other Popular Misconceptions uses popular myths about the theory and practice of PR as a vehicle for helping students and practitioners to distinguish between fads and tried-and-tes ... celý popis

612


Skladem u dodavatele
Odesíláme za 14-18 dnů
Přidat mezi přání

Mohlo by se vám také líbit

Darujte tuto knihu ještě dnes
  1. Objednejte knihu a zvolte Zaslat jako dárek.
  2. Obratem obdržíte darovací poukaz na knihu, který můžete ihned předat obdarovanému.
  3. Knihu zašleme na adresu obdarovaného, o nic se nestaráte.

Více informací

Více informací o knize Myths of PR

Nákupem získáte 61 bodů

Anotace knihy

Myths of PR: All Publicity is Good Publicity and Other Popular Misconceptions uses popular myths about the theory and practice of PR as a vehicle for helping students and practitioners to distinguish between fads and tried-and-tested PR practice. Its purpose is to shatter widespread misconceptions about PR, and grant readers insights into why these myths have endured in spite of clearly demonstrable evidence to the contrary. By exploring topics that all readers will relate to (though many frequently misunderstand), Myths of PR will shed new light on essential PR methodology. Covering such engaging subjects as "Good products don't need PR", "PR is glamorous" and "PR can make you go viral", it will be an engaging, anecdotal read that offers authentic insights into the reality of PR practice.

Parametry knihy

Zařazení knihy Knihy v angličtině Economics, finance, business & management Business & management Sales & marketing

612

Oblíbené z jiného soudku



Osobní odběr Praha, Brno a 12903 dalších

Copyright ©2008-24 nejlevnejsi-knihy.cz Všechna práva vyhrazenaSoukromíCookies


Můj účet: Přihlásit se
Všechny knihy světa na jednom místě. Navíc za skvělé ceny.

Nákupní košík ( prázdný )

Vyzvednutí v Zásilkovně
zdarma nad 1 499 Kč.

Nacházíte se: