Kód: 06465120
Argues that the unique features of digital products - and of consumer goods that contain digital components - force customers to consider the viability of the company behind the solution to their problems. This book reveals the "s ... celý popis
684 Kč
Dostupnost:
50 % šanceMáme informaci, že by titul mohl být dostupný. Na základě vaší objednávky se ho pokusíme do 6 týdnů zajistit.Zadejte do formuláře e-mailovou adresu a jakmile knihu naskladníme, zašleme vám o tom zprávu. Pohlídáme vše za vás.
Nákupem získáte 68 bodů
Argues that the unique features of digital products - and of consumer goods that contain digital components - force customers to consider the viability of the company behind the solution to their problems. This book reveals the "six forces of digital differentiation" that characterize "inevitable" market winners in the customer's mind.
Zařazení knihy Knihy v angličtině Economics, finance, business & management Business & management Sales & marketing
684 Kč
Osobní odběr Praha, Brno a 12903 dalších
Copyright ©2008-24 nejlevnejsi-knihy.cz Všechna práva vyhrazenaSoukromíCookies
Nákupní košík ( prázdný )