Media Strategies for Marketing Places in Crisis / Nejlevnější knihy
Media Strategies for Marketing Places in Crisis

Kód: 04145741

Media Strategies for Marketing Places in Crisis

Autor E Avraham

Growing competition between countries and cities over attracting infrastructure, investment, tourists, capital and national and international status mean that, a negative image is more harmful than ever. This book discusses the va ... celý popis

1927


U nakladatele na objednávku
Odesíláme za 17-26 dnů
Přidat mezi přání

Mohlo by se vám také líbit

Darujte tuto knihu ještě dnes
  1. Objednejte knihu a zvolte Zaslat jako dárek.
  2. Obratem obdržíte darovací poukaz na knihu, který můžete ihned předat obdarovanému.
  3. Knihu zašleme na adresu obdarovaného, o nic se nestaráte.

Více informací

Více informací o knize Media Strategies for Marketing Places in Crisis

Nákupem získáte 193 bodů

Anotace knihy

Growing competition between countries and cities over attracting infrastructure, investment, tourists, capital and national and international status mean that, a negative image is more harmful than ever. This book discusses the various dimensions of an image crisis and different strategies to overcome it, both in practice and theory.

Parametry knihy

Zařazení knihy Knihy v angličtině Economics, finance, business & management Business & management Sales & marketing

1927

Oblíbené z jiného soudku



Osobní odběr Praha, Brno a 12903 dalších

Copyright ©2008-24 nejlevnejsi-knihy.cz Všechna práva vyhrazenaSoukromíCookies


Můj účet: Přihlásit se
Všechny knihy světa na jednom místě. Navíc za skvělé ceny.

Nákupní košík ( prázdný )

Vyzvednutí v Zásilkovně
zdarma nad 1 499 Kč.

Nacházíte se: