Marketing Value Metrics / Nejlevnější knihy
Marketing Value Metrics

Kód: 02748778

Marketing Value Metrics

Autor Malcolm MacDonald

The second edition of Marketing Accountability now called Marketing Value Metrics introduces and guides readers through a metrics model that shows not only how marketing systematically contributes to shareholder value but also pro ... celý popis

1340

Dostupnost:

50 % šanceMáme informaci, že by titul mohl být dostupný. Na základě vaší objednávky se ho pokusíme do 6 týdnů zajistit.
Prohledáme celý svět

Informovat o naskladnění

Přidat mezi přání

Mohlo by se vám také líbit

Darujte tuto knihu ještě dnes
  1. Objednejte knihu a zvolte Zaslat jako dárek.
  2. Obratem obdržíte darovací poukaz na knihu, který můžete ihned předat obdarovanému.
  3. Knihu zašleme na adresu obdarovaného, o nic se nestaráte.

Více informací

Informovat o naskladnění knihy

Informovat o naskladnění knihy


Souhlas - Souhlasím se zasíláním obchodních sdělení a zpracováním osobních údajů k obchodním sdělením.

Zašleme vám zprávu jakmile knihu naskladníme

Zadejte do formuláře e-mailovou adresu a jakmile knihu naskladníme, zašleme vám o tom zprávu. Pohlídáme vše za vás.

Více informací o knize Marketing Value Metrics

Nákupem získáte 134 bodů

Anotace knihy

The second edition of Marketing Accountability now called Marketing Value Metrics introduces and guides readers through a metrics model that shows not only how marketing systematically contributes to shareholder value but also provides a metrics-based framework for developing and implementing marketing strategies that are measurable and accountable. The key steps in the modelling process are described in detail, as are the procedures for applying it in practice. Updated throughout, this new edition also includes the latest digital and social media metrics and advice on measuring the effectiveness of multichannel strategies. Marketing Value Metrics will enable marketing executives to measure more effectively the impact of marketing activity against organizational goals, and will empower marketing teams and their managers to justify and defend their plans and strategies to their CEOs and CFOs.

Parametry knihy

Zařazení knihy Knihy v angličtině Economics, finance, business & management Business & management Sales & marketing

1340

Oblíbené z jiného soudku



Osobní odběr Praha, Brno a 12903 dalších

Copyright ©2008-24 nejlevnejsi-knihy.cz Všechna práva vyhrazenaSoukromíCookies


Můj účet: Přihlásit se
Všechny knihy světa na jednom místě. Navíc za skvělé ceny.

Nákupní košík ( prázdný )

Vyzvednutí v Zásilkovně
zdarma nad 1 499 Kč.

Nacházíte se: