Marketing Research: An Applied Orientation, Global Edition / Nejlevnější knihy
Marketing Research: An Applied Orientation, Global Edition

Kód: 21331270

Marketing Research: An Applied Orientation, Global Edition

Autor Naresh K. Malhotra

For undergraduate and graduate courses in marketing research. An applied and practical marketing research textWith a do-it-yourself, hands-on approach, Marketing Research: An Applied Orientation illustrates the interaction between ... celý popis

2509


Skladem u dodavatele
Odesíláme za 4-6 dnů
Přidat mezi přání

Mohlo by se vám také líbit

Dárkový poukaz: Radost zaručena

Objednat dárkový poukazVíce informací

Více informací o knize Marketing Research: An Applied Orientation, Global Edition

Nákupem získáte 251 bodů

Anotace knihy

For undergraduate and graduate courses in marketing research. An applied and practical marketing research textWith a do-it-yourself, hands-on approach, Marketing Research: An Applied Orientation illustrates the interaction between marketing research decisions and marketing management decisions. This text uses a practical six-step framework for conducting marketing research, utilizing a variety of marketing companies to highlight qualitative and quantitative research strategies. The 7th Edition provides current, contemporary, and illustrative material sensitive to user needs. And with detailed emphasis on how to run the SPSS and SAS programs, marketing research students obtain the most extensive help available on this industry.

Parametry knihy

Zařazení knihy Knihy v angličtině Economics, finance, business & management Business & management Sales & marketing

2509

Oblíbené z jiného soudku



Osobní odběr Praha, Brno a 12903 dalších

Copyright ©2008-24 nejlevnejsi-knihy.cz Všechna práva vyhrazenaSoukromíCookies


Můj účet: Přihlásit se
Všechny knihy světa na jednom místě. Navíc za skvělé ceny.

Nákupní košík ( prázdný )

Vyzvednutí v Zásilkovně
zdarma nad 1 499 Kč.

Nacházíte se: