Marketing of Indian Tea / Nejlevnější knihy
Marketing of Indian Tea

Kód: 09196249

Marketing of Indian Tea

Autor Shil Parag

For long, offering a smoky cup of tea has been a symbol of hospitality in almost every culture across the globe. A good quality tea is, indeed, every sipper s pride. The book is highlighting the marketing practices and performance ... celý popis

2072


Skladem u dodavatele
Odesíláme za 14-18 dnů
Přidat mezi přání

Mohlo by se vám také líbit

Dárkový poukaz: Radost zaručena

Objednat dárkový poukazVíce informací

Více informací o knize Marketing of Indian Tea

Nákupem získáte 207 bodů

Anotace knihy

For long, offering a smoky cup of tea has been a symbol of hospitality in almost every culture across the globe. A good quality tea is, indeed, every sipper s pride. The book is highlighting the marketing practices and performance of the tea industry during the period 1981-2001.The process of economic reforms was initiated in India in 1991. Considering this, the study period has been broken down into two sub-periods, 1981-1991 (i.e., the 10 years preceding economic reforms) and 1991-2001 (i.e., the first 10 years of economic reforms). The book, within its specified limits, has sought to academically address some of these issues relating to the marketing practices of the Indian tea industry in both the domestic and global market that so far have received scant attention.

Parametry knihy

Zařazení knihy Knihy v angličtině Economics, finance, business & management Business & management Sales & marketing

2072

Oblíbené z jiného soudku



Osobní odběr Praha, Brno a 12903 dalších

Copyright ©2008-24 nejlevnejsi-knihy.cz Všechna práva vyhrazenaSoukromíCookies


Můj účet: Přihlásit se
Všechny knihy světa na jednom místě. Navíc za skvělé ceny.

Nákupní košík ( prázdný )

Vyzvednutí v Zásilkovně
zdarma nad 1 499 Kč.

Nacházíte se: