Marketing Changes / Nejlevnější knihy
Marketing Changes

Kód: 05122957

Marketing Changes

Autor Susan Hart

Marketing Changes is a core text for students at undergraduate level and on specialised Marketing Masters degrees taking a Marketing Strategy course or another capstone' or honours' course in the subject. It brings the student u ... celý popis

1656

Dostupnost:

50 % šanceMáme informaci, že by titul mohl být dostupný. Na základě vaší objednávky se ho pokusíme do 6 týdnů zajistit.
Prohledáme celý svět

Informovat o naskladnění

Přidat mezi přání

Mohlo by se vám také líbit

Dárkový poukaz: Radost zaručena

Objednat dárkový poukazVíce informací

Informovat o naskladnění knihy

Informovat o naskladnění knihy


Souhlas - Souhlasím se zasíláním obchodních sdělení a zpracováním osobních údajů k obchodním sdělením.

Zašleme vám zprávu jakmile knihu naskladníme

Zadejte do formuláře e-mailovou adresu a jakmile knihu naskladníme, zašleme vám o tom zprávu. Pohlídáme vše za vás.

Více informací o knize Marketing Changes

Nákupem získáte 166 bodů

Anotace knihy

Marketing Changes is a core text for students at undergraduate level and on specialised Marketing Masters degrees taking a Marketing Strategy course or another capstone' or honours' course in the subject. It brings the student up-to-date with current marketing thought and practice without imposing the standard and rather tired theory used in most US texts or using the inaccessible and overly critical approach adopted by alternative, specialised monographs. The first section puts current marketing thought into context and examines the most dramatic recent changes to the business and Marketing environment. Section II deals with changing approaches to marketing's role in organisations, in particular the various schools of thought which challenge the 4 Ps so beloved of standard marketing texts - relationship marketing, networks and post-modern marketing thought. The final section deals with operational changes in marketing research, communications strategies, new product development, e-marketing and performance measurement.

Parametry knihy

Zařazení knihy Knihy v angličtině Economics, finance, business & management Business & management Sales & marketing

1656

Oblíbené z jiného soudku



Osobní odběr Praha, Brno a 12903 dalších

Copyright ©2008-24 nejlevnejsi-knihy.cz Všechna práva vyhrazenaSoukromíCookies


Můj účet: Přihlásit se
Všechny knihy světa na jednom místě. Navíc za skvělé ceny.

Nákupní košík ( prázdný )

Vyzvednutí v Zásilkovně
zdarma nad 1 499 Kč.

Nacházíte se: