Market Research Methodologies / Nejlevnější knihy
Market Research Methodologies

Kód: 09060962

Market Research Methodologies

Autor Amandeep Takhar-Lail

"This book brings together innovative techniques and novel designs that aid in the development of multi-method studies and investigations, focusing on vital concepts such as data validity, triangulation, and reliability"-- ... celý popis

6796


Skladem u dodavatele
Odesíláme za 14-18 dnů
Přidat mezi přání

Mohlo by se vám také líbit

Dárkový poukaz: Radost zaručena

Objednat dárkový poukazVíce informací

Více informací o knize Market Research Methodologies

Nákupem získáte 680 bodů

Anotace knihy

"This book brings together innovative techniques and novel designs that aid in the development of multi-method studies and investigations, focusing on vital concepts such as data validity, triangulation, and reliability"--

Parametry knihy

Zařazení knihy Knihy v angličtině Economics, finance, business & management Business & management Sales & marketing

6796

Oblíbené z jiného soudku



Osobní odběr Praha, Brno a 12903 dalších

Copyright ©2008-24 nejlevnejsi-knihy.cz Všechna práva vyhrazenaSoukromíCookies


Můj účet: Přihlásit se
Všechny knihy světa na jednom místě. Navíc za skvělé ceny.

Nákupní košík ( prázdný )

Vyzvednutí v Zásilkovně
zdarma nad 1 499 Kč.

Nacházíte se: