Internal Marketing: Directions for Management / Nejlevnější knihy
Internal Marketing: Directions for Management

Kód: 06698504

Internal Marketing: Directions for Management

Represents a much-needed source of research and conceptual development in internal marketing. This book explores themes and issues ranging from the social model of marketing; the human resource management perspective; marketing an ... celý popis

6680


Skladem u dodavatele
Odesíláme za 14-18 dnů
Přidat mezi přání

Mohlo by se vám také líbit

Dárkový poukaz: Radost zaručena

Objednat dárkový poukazVíce informací

Více informací o knize Internal Marketing: Directions for Management

Nákupem získáte 668 bodů

Anotace knihy

Represents a much-needed source of research and conceptual development in internal marketing. This book explores themes and issues ranging from the social model of marketing; the human resource management perspective; marketing and service management; quality management; organizational development; corporate identity, to image, and reputation.

Parametry knihy

Zařazení knihy Knihy v angličtině Economics, finance, business & management Business & management Sales & marketing

6680

Oblíbené z jiného soudku



Osobní odběr Praha, Brno a 12903 dalších

Copyright ©2008-24 nejlevnejsi-knihy.cz Všechna práva vyhrazenaSoukromíCookies


Můj účet: Přihlásit se
Všechny knihy světa na jednom místě. Navíc za skvělé ceny.

Nákupní košík ( prázdný )

Vyzvednutí v Zásilkovně
zdarma nad 1 499 Kč.

Nacházíte se: