Interdependence of Employee and Customer Satisfaction / Nejlevnější knihy
Interdependence of Employee and Customer Satisfaction

Kód: 08924723

Interdependence of Employee and Customer Satisfaction

Autor Yasemin Mehmet

In the last years, organisations have invested considerable resources into programs that enhance the satisfaction of their personnel. The implicit proposition underlying these activities is that content employees lead to content c ... celý popis

1271


Skladem u dodavatele
Odesíláme za 14-18 dnů
Přidat mezi přání

Mohlo by se vám také líbit

Dárkový poukaz: Radost zaručena

Objednat dárkový poukazVíce informací

Více informací o knize Interdependence of Employee and Customer Satisfaction

Nákupem získáte 127 bodů

Anotace knihy

In the last years, organisations have invested considerable resources into programs that enhance the satisfaction of their personnel. The implicit proposition underlying these activities is that content employees lead to content clients. Employee satisfact

Parametry knihy

Zařazení knihy Knihy v angličtině Economics, finance, business & management Business & management Sales & marketing

1271

Oblíbené z jiného soudku



Osobní odběr Praha, Brno a 12903 dalších

Copyright ©2008-24 nejlevnejsi-knihy.cz Všechna práva vyhrazenaSoukromíCookies


Můj účet: Přihlásit se
Všechny knihy světa na jednom místě. Navíc za skvělé ceny.

Nákupní košík ( prázdný )

Vyzvednutí v Zásilkovně
zdarma nad 1 499 Kč.

Nacházíte se: