How to Use Advertising to Build Strong Brands / Nejlevnější knihy
How to Use Advertising to Build Strong Brands

Kód: 04683854

How to Use Advertising to Build Strong Brands

Advertising's greatest single contribution to business is its ability to build brands, and this comprehensive volume covers all aspects of this critical marketing process. An authoritative cast of chapter authors examines all aspe ... celý popis

3999


Skladem u dodavatele
Odesíláme za 14-18 dnů
Přidat mezi přání

Mohlo by se vám také líbit

Dárkový poukaz: Radost zaručena

Objednat dárkový poukazVíce informací

Více informací o knize How to Use Advertising to Build Strong Brands

Nákupem získáte 400 bodů

Anotace knihy

Advertising's greatest single contribution to business is its ability to build brands, and this comprehensive volume covers all aspects of this critical marketing process. An authoritative cast of chapter authors examines all aspects of brand management, brand equity, new and mature brands, and'brand magic.' The brand magic is also extended in unexpected new areas such as political marketing, green marketing and the arts.

Parametry knihy

Zařazení knihy Knihy v angličtině Economics, finance, business & management Business & management Sales & marketing

3999

Oblíbené z jiného soudku



Osobní odběr Praha, Brno a 12903 dalších

Copyright ©2008-24 nejlevnejsi-knihy.cz Všechna práva vyhrazenaSoukromíCookies


Můj účet: Přihlásit se
Všechny knihy světa na jednom místě. Navíc za skvělé ceny.

Nákupní košík ( prázdný )

Vyzvednutí v Zásilkovně
zdarma nad 1 499 Kč.

Nacházíte se: