Handbook of Strategic Public Relations and Integrated Marketing Communications, Second Edition / Nejlevnější knihy
Handbook of Strategic Public Relations and Integrated Marketing Communications, Second Edition

Kód: 04427035

Handbook of Strategic Public Relations and Integrated Marketing Communications, Second Edition

Autor Clarke Caywood

A guide to PR and communications - updated with the social media and brand-reputation tools and techniques. It concludes with a section on the future of the industry-developing issues, trends and roles of public relations and inte ... celý popis

2223


Skladem u dodavatele
Odesíláme za 14-18 dnů
Přidat mezi přání

Mohlo by se vám také líbit

Dárkový poukaz: Radost zaručena

Objednat dárkový poukazVíce informací

Více informací o knize Handbook of Strategic Public Relations and Integrated Marketing Communications, Second Edition

Nákupem získáte 222 bodů

Anotace knihy

A guide to PR and communications - updated with the social media and brand-reputation tools and techniques. It concludes with a section on the future of the industry-developing issues, trends and roles of public relations and integrated communications.

Parametry knihy

Zařazení knihy Knihy v angličtině Economics, finance, business & management Business & management Sales & marketing

2223

Oblíbené z jiného soudku



Osobní odběr Praha, Brno a 12903 dalších

Copyright ©2008-24 nejlevnejsi-knihy.cz Všechna práva vyhrazenaSoukromíCookies


Můj účet: Přihlásit se
Všechny knihy světa na jednom místě. Navíc za skvělé ceny.

Nákupní košík ( prázdný )

Vyzvednutí v Zásilkovně
zdarma nad 1 499 Kč.

Nacházíte se: