Handbook of Research on Consumerism in Business and Marketing / Nejlevnější knihy
Handbook of Research on Consumerism in Business and Marketing

Kód: 08656847

Handbook of Research on Consumerism in Business and Marketing

Autor Kaufmann, Hans-Ruediger Kaufmann, Mohammad Fateh Ali Khan Panni

"This book features research on diverse topics on consumerism in the global marketplace, focusing on the ways in which businesses can improve their relationships with customers as well as analyze and influence purchasing behavior" ... celý popis

11505


Skladem u dodavatele
Odesíláme za 14-18 dnů
Přidat mezi přání

Mohlo by se vám také líbit

Dárkový poukaz: Radost zaručena

Objednat dárkový poukazVíce informací

Více informací o knize Handbook of Research on Consumerism in Business and Marketing

Nákupem získáte 1151 bodů

Anotace knihy

"This book features research on diverse topics on consumerism in the global marketplace, focusing on the ways in which businesses can improve their relationships with customers as well as analyze and influence purchasing behavior"--

Parametry knihy

Zařazení knihy Knihy v angličtině Economics, finance, business & management Business & management Sales & marketing

11505

Oblíbené z jiného soudku



Osobní odběr Praha, Brno a 12903 dalších

Copyright ©2008-24 nejlevnejsi-knihy.cz Všechna práva vyhrazenaSoukromíCookies


Můj účet: Přihlásit se
Všechny knihy světa na jednom místě. Navíc za skvělé ceny.

Nákupní košík ( prázdný )

Vyzvednutí v Zásilkovně
zdarma nad 1 499 Kč.

Nacházíte se: