Great Promo Pieces / Nejlevnější knihy
Great Promo Pieces

Kód: 04892622

Great Promo Pieces

Autor Herman R. Holtz

This guide shows how to develop sales and promotional pieces in--house, when the cost of producing outside may be prohibitive. The author discusses several types of copy writing, explaining the role of each type, and includes inst ... celý popis

985


Skladem u dodavatele
Odesíláme za 14-18 dnů
Přidat mezi přání

Mohlo by se vám také líbit

Dárkový poukaz: Radost zaručena

Objednat dárkový poukazVíce informací

Více informací o knize Great Promo Pieces

Nákupem získáte 99 bodů

Anotace knihy

This guide shows how to develop sales and promotional pieces in--house, when the cost of producing outside may be prohibitive. The author discusses several types of copy writing, explaining the role of each type, and includes instructive exercises. Coverage includes advertising, direct--mail, and newsletters----with samples of successful copy writing in each area. Holtz also shows how to create persuasive marketing publications and covers the new technology of desktop publishing. Appendixes review available desktop publishing hardware and software, and there is a reference listing of periodicals and other books on desktop publishing.

Parametry knihy

Zařazení knihy Knihy v angličtině Economics, finance, business & management Business & management Sales & marketing

985

Oblíbené z jiného soudku



Osobní odběr Praha, Brno a 12903 dalších

Copyright ©2008-24 nejlevnejsi-knihy.cz Všechna práva vyhrazenaSoukromíCookies


Můj účet: Přihlásit se
Všechny knihy světa na jednom místě. Navíc za skvělé ceny.

Nákupní košík ( prázdný )

Vyzvednutí v Zásilkovně
zdarma nad 1 499 Kč.

Nacházíte se: