Global Advertising Regulation Handbook / Nejlevnější knihy
Global Advertising Regulation Handbook

Kód: 02171215

Global Advertising Regulation Handbook

Autor Mary Shaver

Advertising is an important and visible component of marketing, competition, and consumer awareness. As many companies grow and expand to serve multinational audiences worldwide, there is a concomitant need to understand culture, ... celý popis

2255


Skladem u dodavatele
Odesíláme za 14-18 dnů
Přidat mezi přání

Mohlo by se vám také líbit

Dárkový poukaz: Radost zaručena

Objednat dárkový poukazVíce informací

Více informací o knize Global Advertising Regulation Handbook

Nákupem získáte 226 bodů

Anotace knihy

Advertising is an important and visible component of marketing, competition, and consumer awareness. As many companies grow and expand to serve multinational audiences worldwide, there is a concomitant need to understand culture, customs and regulation in

Parametry knihy

Zařazení knihy Knihy v angličtině Economics, finance, business & management Business & management Sales & marketing

2255

Oblíbené z jiného soudku



Osobní odběr Praha, Brno a 12903 dalších

Copyright ©2008-24 nejlevnejsi-knihy.cz Všechna práva vyhrazenaSoukromíCookies


Můj účet: Přihlásit se
Všechny knihy světa na jednom místě. Navíc za skvělé ceny.

Nákupní košík ( prázdný )

Vyzvednutí v Zásilkovně
zdarma nad 1 499 Kč.

Nacházíte se: