Kód: 04598389
In many countries, shopping has been transformed from high street stores to large out-of-town retail parks and shopping precincts. Technology now provides the opportunity for many products and services to be promoted and purchased ... celý popis
1425 Kč
Dostupnost:
50 % šanceMáme informaci, že by titul mohl být dostupný. Na základě vaší objednávky se ho pokusíme do 6 týdnů zajistit.Zadejte do formuláře e-mailovou adresu a jakmile knihu naskladníme, zašleme vám o tom zprávu. Pohlídáme vše za vás.
Nákupem získáte 143 bodů
In many countries, shopping has been transformed from high street stores to large out-of-town retail parks and shopping precincts. Technology now provides the opportunity for many products and services to be promoted and purchased electronically, particularly via the Internet. This text examines: the historical development of shopping; research findings; the impact of technology; and likely future scenarios.
Zařazení knihy Knihy v angličtině Economics, finance, business & management Industry & industrial studies Distributive industries
1425 Kč
Osobní odběr Praha, Brno a 12903 dalších
Copyright ©2008-24 nejlevnejsi-knihy.cz Všechna práva vyhrazenaSoukromíCookies
Nákupní košík ( prázdný )