From Brand Vision to Brand Evaluation / Nejlevnější knihy
From Brand Vision to Brand Evaluation

Kód: 10056386

From Brand Vision to Brand Evaluation

Autor Leslie de Chernatony

Seeing the world's biggest brands gain ground over the world's markets, you can't deny that the 25,000 students in the UK studying marketing will never understand their subject without knowing how branding works. This is THE key ... celý popis

7321


U nakladatele na objednávku
Odesíláme za 17-26 dnů
Přidat mezi přání

Mohlo by se vám také líbit

Darujte tuto knihu ještě dnes
  1. Objednejte knihu a zvolte Zaslat jako dárek.
  2. Obratem obdržíte darovací poukaz na knihu, který můžete ihned předat obdarovanému.
  3. Knihu zašleme na adresu obdarovaného, o nic se nestaráte.

Více informací

Více informací o knize From Brand Vision to Brand Evaluation

Nákupem získáte 732 bodů

Anotace knihy

Seeing the world's biggest brands gain ground over the world's markets, you can't deny that the 25,000 students in the UK studying marketing will never understand their subject without knowing how branding works. This is THE key scholarly text i

Parametry knihy

Zařazení knihy Knihy v angličtině Economics, finance, business & management Business & management Sales & marketing

7321

Oblíbené z jiného soudku



Osobní odběr Praha, Brno a 12903 dalších

Copyright ©2008-24 nejlevnejsi-knihy.cz Všechna práva vyhrazenaSoukromíCookies


Můj účet: Přihlásit se
Všechny knihy světa na jednom místě. Navíc za skvělé ceny.

Nákupní košík ( prázdný )

Vyzvednutí v Zásilkovně
zdarma nad 1 499 Kč.

Nacházíte se: