Emergence of Modern Marketing / Nejlevnější knihy
Emergence of Modern Marketing

Kód: 06740279

Emergence of Modern Marketing

Autor Roy Church

A collection of essays that considers the emergence of modern marketing by examining product differentiation and brand creation, distribution and retailing strategies as well as advertising in a range of case studies covering the ... celý popis

2109


Skladem u dodavatele
Odesíláme za 14-18 dnů
Přidat mezi přání

Mohlo by se vám také líbit

Darujte tuto knihu ještě dnes
  1. Objednejte knihu a zvolte Zaslat jako dárek.
  2. Obratem obdržíte darovací poukaz na knihu, který můžete ihned předat obdarovanému.
  3. Knihu zašleme na adresu obdarovaného, o nic se nestaráte.

Více informací

Více informací o knize Emergence of Modern Marketing

Nákupem získáte 211 bodů

Anotace knihy

A collection of essays that considers the emergence of modern marketing by examining product differentiation and brand creation, distribution and retailing strategies as well as advertising in a range of case studies covering the United States, Continental Europe and the United Kingdom.

Parametry knihy

Zařazení knihy Knihy v angličtině Economics, finance, business & management Business & management Sales & marketing

2109

Oblíbené z jiného soudku



Osobní odběr Praha, Brno a 12903 dalších

Copyright ©2008-24 nejlevnejsi-knihy.cz Všechna práva vyhrazenaSoukromíCookies


Můj účet: Přihlásit se
Všechny knihy světa na jednom místě. Navíc za skvělé ceny.

Nákupní košík ( prázdný )

Vyzvednutí v Zásilkovně
zdarma nad 1 499 Kč.

Nacházíte se: