Effective Marketing / Nejlevnější knihy
Effective Marketing

Kód: 01361764

Effective Marketing

Autor Jacqueline Bishop

Effective Marketing discusses the essential features of marketing in a clear, concise, and logical manner, with relevant examples. This practical book is intended for students of marketing -- from CIPS and CIM students to first ye ... celý popis

1210


Skladem u dodavatele
Odesíláme za 14-18 dnů
Přidat mezi přání

Mohlo by se vám také líbit

Dárkový poukaz: Radost zaručena

Objednat dárkový poukazVíce informací

Více informací o knize Effective Marketing

Nákupem získáte 121 bodů

Anotace knihy

Effective Marketing discusses the essential features of marketing in a clear, concise, and logical manner, with relevant examples. This practical book is intended for students of marketing -- from CIPS and CIM students to first year degree students. It directly addresses the syllabus for CIPS marketing, CIM marketing fundamentals and CIMA marketing and also addresses the needs of many marketing degree subjects. It contains numerous practical examples to illustrate marketing concepts. The academic theory is backed up by practical examples from successful companies and products. The author discusses topical and current issues, with sections on IT, e-commerce, direct marketing, and relationships marketing, all areas which are growing in significance.

Parametry knihy

Zařazení knihy Knihy v angličtině Economics, finance, business & management Business & management Sales & marketing

1210

Oblíbené z jiného soudku



Osobní odběr Praha, Brno a 12903 dalších

Copyright ©2008-24 nejlevnejsi-knihy.cz Všechna práva vyhrazenaSoukromíCookies


Můj účet: Přihlásit se
Všechny knihy světa na jednom místě. Navíc za skvělé ceny.

Nákupní košík ( prázdný )

Vyzvednutí v Zásilkovně
zdarma nad 1 499 Kč.

Nacházíte se: