Designing B2B Brands - Lessons from Deloitte and 195,000 Brand Managers / Nejlevnější knihy
Designing B2B Brands - Lessons from Deloitte and 195,000 Brand Managers

Kód: 01261128

Designing B2B Brands - Lessons from Deloitte and 195,000 Brand Managers

Autor Carlos Martinez Onaindia

"As an in-depth explanation of one organisation's brand strategy, this guide is both fascinating and full of useful insights." -- The CA magazine (UK) Get tactical insight from the top business-to-business branding experts--and g ... celý popis

1405


Skladem u dodavatele v malém množství
Odesíláme za 10-14 dnů

Potřebujete více kusů?Máte-li zájem o více kusů, prověřte, prosím, nejprve dostupnost titulu na naši zákaznické podpoře.


Přidat mezi přání

Mohlo by se vám také líbit

Darujte tuto knihu ještě dnes
  1. Objednejte knihu a zvolte Zaslat jako dárek.
  2. Obratem obdržíte darovací poukaz na knihu, který můžete ihned předat obdarovanému.
  3. Knihu zašleme na adresu obdarovaného, o nic se nestaráte.

Více informací

Více informací o knize Designing B2B Brands - Lessons from Deloitte and 195,000 Brand Managers

Nákupem získáte 141 bodů

Anotace knihy

"As an in-depth explanation of one organisation's brand strategy, this guide is both fascinating and full of useful insights." -- The CA magazine (UK) Get tactical insight from the top business-to-business branding experts--and gain a global presence This comprehensive manual lays out the steps necessary for creating an iconic global identity. It uses the lessons and inside knowledge of Deloitte, the world's largest professional services organization, to help other business-to-business operations deliver a high-impact, value-added brand experience. This book will illustrate all the components of an integrated brand identity system, and how they can be crafted and implemented for optimal effect. Here, the speculative is replaced by the proven: a seamless framework for global brand success, created and followed by an organization renowned for its consulting and advisory services. Features essential up-to-date strategies for keeping your brand fresh and enduring Addresses the role of designers; the marketing and communication function; human resources and talent teams; agencies and vendors; and more Considers the impact of digital and social media, two massive forces requiring new thinking for B2B brands Incorporates best practices for emerging markets With guidance that takes you on a clear, linear path toward achieving your brand objectives, this impressive single-source volume is the one book no business marketing professional should be without.

Parametry knihy

Zařazení knihy Knihy v angličtině Economics, finance, business & management Business & management Sales & marketing

1405

Oblíbené z jiného soudku



Osobní odběr Praha, Brno a 12903 dalších

Copyright ©2008-24 nejlevnejsi-knihy.cz Všechna práva vyhrazenaSoukromíCookies


Můj účet: Přihlásit se
Všechny knihy světa na jednom místě. Navíc za skvělé ceny.

Nákupní košík ( prázdný )

Vyzvednutí v Zásilkovně
zdarma nad 1 499 Kč.

Nacházíte se: