Deconstructing Public Relations / Nejlevnější knihy
Deconstructing Public Relations

Kód: 06681049

Deconstructing Public Relations

Autor Thomas J. Mickey

Utilizing case studies from public relations, advertising and marketing campaigns, this volume provides a critical look at public relations practice. The author applies the cultural studies approach and explains how it can be used ... celý popis

5255


Skladem u dodavatele
Odesíláme za 14-18 dnů
Přidat mezi přání

Mohlo by se vám také líbit

Darujte tuto knihu ještě dnes
  1. Objednejte knihu a zvolte Zaslat jako dárek.
  2. Obratem obdržíte darovací poukaz na knihu, který můžete ihned předat obdarovanému.
  3. Knihu zašleme na adresu obdarovaného, o nic se nestaráte.

Více informací

Více informací o knize Deconstructing Public Relations

Nákupem získáte 526 bodů

Anotace knihy

Utilizing case studies from public relations, advertising and marketing campaigns, this volume provides a critical look at public relations practice. The author applies the cultural studies approach and explains how it can be used as a critical theory for public relations practice.

Parametry knihy

Zařazení knihy Knihy v angličtině Economics, finance, business & management Business & management Sales & marketing

5255

Oblíbené z jiného soudku



Osobní odběr Praha, Brno a 12903 dalších

Copyright ©2008-24 nejlevnejsi-knihy.cz Všechna práva vyhrazenaSoukromíCookies


Můj účet: Přihlásit se
Všechny knihy světa na jednom místě. Navíc za skvělé ceny.

Nákupní košík ( prázdný )

Vyzvednutí v Zásilkovně
zdarma nad 1 499 Kč.

Nacházíte se: