Customer Is King: How to Exceed Their Expectations / Nejlevnější knihy
Customer Is King: How to Exceed Their Expectations

Kód: 04151452

Customer Is King: How to Exceed Their Expectations

Autor Robert Craven

What happens to your customers when you do business with them? Customer is King helps you to approach the problem from the point of view of the clients and work towards the level of customer satisfaction that makes them come back ... celý popis

493


U nakladatele na objednávku
Odesíláme za 17-26 dnů
Přidat mezi přání

Mohlo by se vám také líbit

Dárkový poukaz: Radost zaručena

Objednat dárkový poukazVíce informací

Více informací o knize Customer Is King: How to Exceed Their Expectations

Nákupem získáte 49 bodů

Anotace knihy

What happens to your customers when you do business with them? Customer is King helps you to approach the problem from the point of view of the clients and work towards the level of customer satisfaction that makes them come back to you again and again. Practical and packed full of easy-to-understand advice, you'll find: * checklists and worksheets, * case studies of real businesses, * frequently asked questions

Parametry knihy

Zařazení knihy Knihy v angličtině Economics, finance, business & management Business & management Sales & marketing

493

Oblíbené z jiného soudku



Osobní odběr Praha, Brno a 12903 dalších

Copyright ©2008-24 nejlevnejsi-knihy.cz Všechna práva vyhrazenaSoukromíCookies


Můj účet: Přihlásit se
Všechny knihy světa na jednom místě. Navíc za skvělé ceny.

Nákupní košík ( prázdný )

Vyzvednutí v Zásilkovně
zdarma nad 1 499 Kč.

Nacházíte se: