Customer Experience Design Book / Nejlevnější knihy
Customer Experience Design Book

Kód: 21336165

Customer Experience Design Book

Autor Rajat Chawla

This is said to be the 'Age of the Customer' where business battles will be won through differentiated customer experience.There is a huge need for customer experience professionals, as well as aspiring customer centric companies, ... celý popis

1576


Skladem u dodavatele
Odesíláme za 14-18 dnů
Přidat mezi přání

Mohlo by se vám také líbit

Dárkový poukaz: Radost zaručena

Objednat dárkový poukazVíce informací

Více informací o knize Customer Experience Design Book

Nákupem získáte 158 bodů

Anotace knihy

This is said to be the 'Age of the Customer' where business battles will be won through differentiated customer experience.There is a huge need for customer experience professionals, as well as aspiring customer centric companies, to learn and ap

Parametry knihy

Zařazení knihy Knihy v angličtině Economics, finance, business & management Business & management Sales & marketing

1576

Oblíbené z jiného soudku



Osobní odběr Praha, Brno a 12903 dalších

Copyright ©2008-24 nejlevnejsi-knihy.cz Všechna práva vyhrazenaSoukromíCookies


Můj účet: Přihlásit se
Všechny knihy světa na jednom místě. Navíc za skvělé ceny.

Nákupní košík ( prázdný )

Vyzvednutí v Zásilkovně
zdarma nad 1 499 Kč.

Nacházíte se: