Customer Experience Branding / Nejlevnější knihy
Customer Experience Branding

Kód: 02981963

Customer Experience Branding

Autor Thomas Gad

Now more than ever before has the individual had the ability to wield enormous power and gain exposure across cultures, continents and media. That gives rise to the undeniable place consumer perception must occupy at the heart of ... celý popis

754

Dostupnost:

50 % šanceMáme informaci, že by titul mohl být dostupný. Na základě vaší objednávky se ho pokusíme do 6 týdnů zajistit.
Prohledáme celý svět

Informovat o naskladnění

Přidat mezi přání

Mohlo by se vám také líbit

Darujte tuto knihu ještě dnes
  1. Objednejte knihu a zvolte Zaslat jako dárek.
  2. Obratem obdržíte darovací poukaz na knihu, který můžete ihned předat obdarovanému.
  3. Knihu zašleme na adresu obdarovaného, o nic se nestaráte.

Více informací

Informovat o naskladnění knihy

Informovat o naskladnění knihy


Souhlas - Souhlasím se zasíláním obchodních sdělení a zpracováním osobních údajů k obchodním sdělením.

Zašleme vám zprávu jakmile knihu naskladníme

Zadejte do formuláře e-mailovou adresu a jakmile knihu naskladníme, zašleme vám o tom zprávu. Pohlídáme vše za vás.

Více informací o knize Customer Experience Branding

Nákupem získáte 75 bodů

Anotace knihy

Now more than ever before has the individual had the ability to wield enormous power and gain exposure across cultures, continents and media. That gives rise to the undeniable place consumer perception must occupy at the heart of any brand, providing a wealth of opportunities to work with and adapt to customers' motivations, but at the same time presenting a series of challenges around retaining their attention, and fostering positive relationships with them. Sometimes the secret of a brand's success lies in its ability to nimbly respond to unexpected adoption of its products or services by consumers, so surprise can work two ways. In essence a brand must continue to introduce innovative and intriguing experiences to customers to remain differentiated from the herd, and to deliver a human message amongst increasingly automated and unremarkable communications.§On the basis of experience at the forefront of new branding developments at market leading companies, and now enlightened by the lessons learned by cultivating start-ups with sponsors including Google, Customer Experience Branding expertly reviews the key considerations when devising brand strategy to introduce an element of newness and interest into customer interactions. Case studies are derived from major brands that continually achieve this, including Apple, Starbucks, Virgin, LEGO, IKEA, Google, GoPro, Uber, Instagram, Adidas, KLM and Handelsbanken and the Foreword has been provided by Sir Richard Branson, who has himself unfailingly responded to consumer need and overseen a remarkable portfolio over the years as a result.

Parametry knihy

Zařazení knihy Knihy v angličtině Economics, finance, business & management Business & management Sales & marketing

754

Oblíbené z jiného soudku



Osobní odběr Praha, Brno a 12903 dalších

Copyright ©2008-24 nejlevnejsi-knihy.cz Všechna práva vyhrazenaSoukromíCookies


Můj účet: Přihlásit se
Všechny knihy světa na jednom místě. Navíc za skvělé ceny.

Nákupní košík ( prázdný )

Vyzvednutí v Zásilkovně
zdarma nad 1 499 Kč.

Nacházíte se: