Customer-Centered RE-Engineering / Nejlevnější knihy
Customer-Centered RE-Engineering

Kód: 07406338

Customer-Centered RE-Engineering

Autor Crego

Customer-Centered Reengineering shows organizations how to reinvent themselves from the outside in, by realigning strategy, structure, systems, and people to put the customer at the center of their "universe". ... celý popis

756


Skladem u dodavatele
Odesíláme za 14-18 dnů
Přidat mezi přání

Mohlo by se vám také líbit

Darujte tuto knihu ještě dnes
  1. Objednejte knihu a zvolte Zaslat jako dárek.
  2. Obratem obdržíte darovací poukaz na knihu, který můžete ihned předat obdarovanému.
  3. Knihu zašleme na adresu obdarovaného, o nic se nestaráte.

Více informací

Více informací o knize Customer-Centered RE-Engineering

Nákupem získáte 76 bodů

Anotace knihy

Customer-Centered Reengineering shows organizations how to reinvent themselves from the outside in, by realigning strategy, structure, systems, and people to put the customer at the center of their "universe".

Parametry knihy

Zařazení knihy Knihy v angličtině Economics, finance, business & management Business & management Sales & marketing

756

Oblíbené z jiného soudku



Osobní odběr Praha, Brno a 12903 dalších

Copyright ©2008-24 nejlevnejsi-knihy.cz Všechna práva vyhrazenaSoukromíCookies


Můj účet: Přihlásit se
Všechny knihy světa na jednom místě. Navíc za skvělé ceny.

Nákupní košík ( prázdný )

Vyzvednutí v Zásilkovně
zdarma nad 1 499 Kč.

Nacházíte se: