Critical Marketing - Issues in Contemporary Marketing / Nejlevnější knihy
Critical Marketing - Issues in Contemporary Marketing

Kód: 04884090

Critical Marketing - Issues in Contemporary Marketing

Autor Douglas Brownlie, Mark Tadajewski

Focusing on a new and developing field, this text provides an overview of the development of marketing thought and the emergence of critical marketing. It covers a range of topics important to a critical marketing or contemporary ... celý popis

2785


Skladem u dodavatele
Odesíláme za 14-18 dnů
Přidat mezi přání

Mohlo by se vám také líbit

Dárkový poukaz: Radost zaručena

Objednat dárkový poukazVíce informací

Více informací o knize Critical Marketing - Issues in Contemporary Marketing

Nákupem získáte 279 bodů

Anotace knihy

Focusing on a new and developing field, this text provides an overview of the development of marketing thought and the emergence of critical marketing. It covers a range of topics important to a critical marketing or contemporary issues in marketing course, including a number of topics (e.g. postcolonialism and marketing) previously not examined in detail in marketing.

Parametry knihy

Zařazení knihy Knihy v angličtině Economics, finance, business & management Business & management Sales & marketing

2785

Oblíbené z jiného soudku



Osobní odběr Praha, Brno a 12903 dalších

Copyright ©2008-24 nejlevnejsi-knihy.cz Všechna práva vyhrazenaSoukromíCookies


Můj účet: Přihlásit se
Všechny knihy světa na jednom místě. Navíc za skvělé ceny.

Nákupní košík ( prázdný )

Vyzvednutí v Zásilkovně
zdarma nad 1 499 Kč.

Nacházíte se: