Consumer Ubiquity / Nejlevnější knihy
Consumer Ubiquity

Kód: 06883956

Consumer Ubiquity

Autor Syagnik Banerjee

This document defines a measure of consumer ubiquity to help identify the anytime anywhere consumer. In the current technology diffused environment though devices have gone wireless, all consumers have not yet been unplugged from ... celý popis

2072


Skladem u dodavatele
Odesíláme za 14-18 dnů
Přidat mezi přání

Mohlo by se vám také líbit

Dárkový poukaz: Radost zaručena

Objednat dárkový poukazVíce informací

Více informací o knize Consumer Ubiquity

Nákupem získáte 207 bodů

Anotace knihy

This document defines a measure of consumer ubiquity to help identify the anytime anywhere consumer. In the current technology diffused environment though devices have gone wireless, all consumers have not yet been unplugged from their comfort zones of consumption. As a result, some consumers take advantage of the wireless marketplace, whereas some others still access it from bounded contexts. Those who access markets anytime anywhere also express greater willingness to pay for mobile connectivity and are more inclined to respond to mobile advertising. This book documents the aspects of context which form the sources of mobile e-shopping resistance, demographic target profiles as well as potential outcomes of ubiquitous consumption behavior.

Parametry knihy

Zařazení knihy Knihy v angličtině Economics, finance, business & management Business & management Sales & marketing

2072

Oblíbené z jiného soudku



Osobní odběr Praha, Brno a 12903 dalších

Copyright ©2008-24 nejlevnejsi-knihy.cz Všechna práva vyhrazenaSoukromíCookies


Můj účet: Přihlásit se
Všechny knihy světa na jednom místě. Navíc za skvělé ceny.

Nákupní košík ( prázdný )

Vyzvednutí v Zásilkovně
zdarma nad 1 499 Kč.

Nacházíte se: