Breaking Through / Nejlevnější knihy
Breaking Through

Kód: 04195824

Breaking Through

Autor Sandra Vandermerwe

In this book the author brings together distinctive and cutting edge work based upon her own research and work with leading companies in the overlapping areas of strategy, marketing and innovation to provide a new and dynamic mode ... celý popis

1681


Skladem u dodavatele v malém množství
Odesíláme za 12-15 dnů

Potřebujete více kusů?Máte-li zájem o více kusů, prověřte, prosím, nejprve dostupnost titulu na naši zákaznické podpoře.


Přidat mezi přání

Mohlo by se vám také líbit

Darujte tuto knihu ještě dnes
  1. Objednejte knihu a zvolte Zaslat jako dárek.
  2. Obratem obdržíte darovací poukaz na knihu, který můžete ihned předat obdarovanému.
  3. Knihu zašleme na adresu obdarovaného, o nic se nestaráte.

Více informací

Více informací o knize Breaking Through

Nákupem získáte 168 bodů

Anotace knihy

In this book the author brings together distinctive and cutting edge work based upon her own research and work with leading companies in the overlapping areas of strategy, marketing and innovation to provide a new and dynamic model to implement customer focus in enterprizes. In an environment of falling margins the model shows how to increase value to customers and improve business results.

Parametry knihy

Zařazení knihy Knihy v angličtině Economics, finance, business & management Business & management Sales & marketing

1681

Oblíbené z jiného soudku



Osobní odběr Praha, Brno a 12903 dalších

Copyright ©2008-24 nejlevnejsi-knihy.cz Všechna práva vyhrazenaSoukromíCookies


Můj účet: Přihlásit se
Všechny knihy světa na jednom místě. Navíc za skvělé ceny.

Nákupní košík ( prázdný )

Vyzvednutí v Zásilkovně
zdarma nad 1 499 Kč.

Nacházíte se: