Brand Page Attachment / Nejlevnější knihy
Brand Page Attachment

Kód: 02862857

Brand Page Attachment

Autor Barbara Kleine-Kalmer

Barbara Kleine-Kalmer§analyses the impact of branding in social networks and introduces the§construct of brand page attachment. On the basis of a comprehensive quantitative§study she validates the construct as relevant for user be ... celý popis

1665


Skladem u dodavatele
Odesíláme za 14-18 dnů
Přidat mezi přání

Mohlo by se vám také líbit

Dárkový poukaz: Radost zaručena

Objednat dárkový poukazVíce informací

Více informací o knize Brand Page Attachment

Nákupem získáte 167 bodů

Anotace knihy

Barbara Kleine-Kalmer§analyses the impact of branding in social networks and introduces the§construct of brand page attachment. On the basis of a comprehensive quantitative§study she validates the construct as relevant for user behavior and§investigates which instruments and antecedents influence brand page attachment.§Through these conceptually and empirically profound analyses, the author§detects interesting implications for the management of brands in the context of§social media.§

Parametry knihy

Zařazení knihy Knihy v angličtině Economics, finance, business & management Business & management Sales & marketing

1665

Oblíbené z jiného soudku



Osobní odběr Praha, Brno a 12903 dalších

Copyright ©2008-24 nejlevnejsi-knihy.cz Všechna práva vyhrazenaSoukromíCookies


Můj účet: Přihlásit se
Všechny knihy světa na jednom místě. Navíc za skvělé ceny.

Nákupní košík ( prázdný )

Vyzvednutí v Zásilkovně
zdarma nad 1 499 Kč.

Nacházíte se: