Body of Truth / Nejlevnější knihy
Body of Truth

Kód: 04891013

Body of Truth

Autor Dan Hill

In Body of Truth, Dan Hill, PhD, explores the rational approach to marketing and market research, using the latest findings on human cognition and communication to help marketers tap into consumers' real needs and wants. Hill back ... celý popis

817


Skladem u dodavatele
Odesíláme za 14-18 dnů
Přidat mezi přání

Mohlo by se vám také líbit

Dárkový poukaz: Radost zaručena

Objednat dárkový poukazVíce informací

Více informací o knize Body of Truth

Nákupem získáte 82 bodů

Anotace knihy

In Body of Truth, Dan Hill, PhD, explores the rational approach to marketing and market research, using the latest findings on human cognition and communication to help marketers tap into consumers' real needs and wants. Hill backs his argument with new technology such as biofeedback and facial coding to measure and record consumers' true sensory responses to products and advertisements, providing a framework for developing marketing initiatives that elicit the optimal emotional response.

Parametry knihy

Zařazení knihy Knihy v angličtině Economics, finance, business & management Business & management Sales & marketing

817

Oblíbené z jiného soudku



Osobní odběr Praha, Brno a 12903 dalších

Copyright ©2008-24 nejlevnejsi-knihy.cz Všechna práva vyhrazenaSoukromíCookies


Můj účet: Přihlásit se
Všechny knihy světa na jednom místě. Navíc za skvělé ceny.

Nákupní košík ( prázdný )

Vyzvednutí v Zásilkovně
zdarma nad 1 499 Kč.

Nacházíte se: