Beyond Branding / Nejlevnější knihy
Beyond Branding

Kód: 01332846

Beyond Branding

Autor Nicholas Ind

""Beyond Branding" widens the narrow worldview of brands: one which is short-termist, shareholder focused, narcissistic and communications led." ("Commerce & Industry"). ""Beyond Branding" is written by a network of contributors.. ... celý popis


Momentálně nedostupné

Informovat o naskladnění

Přidat mezi přání

Mohlo by se vám také líbit

Informovat o naskladnění knihy

Informovat o naskladnění knihy


Souhlas - Souhlasím se zasíláním obchodních sdělení a zpracováním osobních údajů k obchodním sdělením.

Zašleme vám zprávu jakmile knihu naskladníme

Zadejte do formuláře e-mailovou adresu a jakmile knihu naskladníme, zašleme vám o tom zprávu. Pohlídáme vše za vás.

Více informací o knize Beyond Branding

Anotace knihy

""Beyond Branding" widens the narrow worldview of brands: one which is short-termist, shareholder focused, narcissistic and communications led." ("Commerce & Industry"). ""Beyond Branding" is written by a network of contributors...who believe that brands must adapt to a wider social perspective to remain relevant. Each chapter is written by a different marketing expert and is weighted towards academic thought and research." ("Brand Strategy"). In response to the growing 'anti-globalisation' movement and the perception that brands are manipulative and demeaning, "Beyond Branding" argues that branding is neither inherently good nor evil. It shows that branding can benefit employees, customers and investors if managers rethink their fundamental assumptions about brands and marketing. True business value is created by open, transparent and honest relationships. "Beyond Branding" explores responsibility in the context of brands: why do some brands behave ethically and others not? And why do some brands engage their employees and others manipulate them? Based on the latest research and using international case studies, the contributors cover: new ways to measure value, the responsible use of power, leadership and how it can balance ethics, reality and vision, authenticity, the role of NGOs, engaging consumers in ethical issues, and the business benefits of 'open' branding.

Parametry knihy

Zařazení knihy Knihy v angličtině Economics, finance, business & management Business & management Sales & marketing

Oblíbené z jiného soudku



Osobní odběr Praha, Brno a 12903 dalších

Copyright ©2008-24 nejlevnejsi-knihy.cz Všechna práva vyhrazenaSoukromíCookies


Můj účet: Přihlásit se
Všechny knihy světa na jednom místě. Navíc za skvělé ceny.

Nákupní košík ( prázdný )

Vyzvednutí v Zásilkovně
zdarma nad 1 499 Kč.

Nacházíte se: