Kód: 01375189
A concise presentation of marketing research fundamentals. Basic Marketing Research uses an Excel add-in software for data analysis, an integrated case, and experiential learning exercises to present a concise introduction to mark ... celý popis
8055 Kč
Dostupnost:
50 % šanceMáme informaci, že by titul mohl být dostupný. Na základě vaší objednávky se ho pokusíme do 6 týdnů zajistit.Zadejte do formuláře e-mailovou adresu a jakmile knihu naskladníme, zašleme vám o tom zprávu. Pohlídáme vše za vás.
Nákupem získáte 806 bodů
A concise presentation of marketing research fundamentals. Basic Marketing Research uses an Excel add-in software for data analysis, an integrated case, and experiential learning exercises to present a concise introduction to market research fundamentals. This text also provides readers with resources they can use in their careers.§§The ISBN above is just for the standalone book, if you want the book/IBM(R) SPSS(R) 18.0 Integrated Student Version you shoud order the ISBN listed below. 0132490633 / 9780132490634 Basic Marketing Research with Excel & IBM(R) SPSS(R) 18.0 Integrated Student Version Package Package consists of 0132151715 / 9780132151719 IBM(R) SPSS(R) 18.0 Integrated Student Version 0135078229 / 9780135078228 Basic Marketing Research with Excel .
Zařazení knihy Knihy v angličtině Economics, finance, business & management Business & management Sales & marketing
8055 Kč
Osobní odběr Praha, Brno a 12903 dalších
Copyright ©2008-24 nejlevnejsi-knihy.cz Všechna práva vyhrazenaSoukromíCookies
Nákupní košík ( prázdný )