Art of Successful Brand Collaborations / Nejlevnější knihy
Art of Successful Brand Collaborations

Kód: 21047923

Art of Successful Brand Collaborations

Autor Geraldine Michel, Reine Willing

Brand collaborations are widely considered the art of the perfect match. This book is a guide to understanding the process of brand collaborations and explains the key factors of success to build specific forms of collaborations b ... celý popis

1401


Skladem u dodavatele
Odesíláme za 14-18 dnů
Přidat mezi přání

Mohlo by se vám také líbit

Darujte tuto knihu ještě dnes
  1. Objednejte knihu a zvolte Zaslat jako dárek.
  2. Obratem obdržíte darovací poukaz na knihu, který můžete ihned předat obdarovanému.
  3. Knihu zašleme na adresu obdarovaného, o nic se nestaráte.

Více informací

Více informací o knize Art of Successful Brand Collaborations

Nákupem získáte 140 bodů

Anotace knihy

Brand collaborations are widely considered the art of the perfect match. This book is a guide to understanding the process of brand collaborations and explains the key factors of success to build specific forms of collaborations between diverse partners

Parametry knihy

Zařazení knihy Knihy v angličtině Economics, finance, business & management Business & management Sales & marketing

1401

Oblíbené z jiného soudku



Osobní odběr Praha, Brno a 12903 dalších

Copyright ©2008-24 nejlevnejsi-knihy.cz Všechna práva vyhrazenaSoukromíCookies


Můj účet: Přihlásit se
Všechny knihy světa na jednom místě. Navíc za skvělé ceny.

Nákupní košík ( prázdný )

Vyzvednutí v Zásilkovně
zdarma nad 1 499 Kč.

Nacházíte se: